Shopping i Bollnäs med Sara!

Torsdag och dejt-dag idag! Hurra!
Klev upp med Linus och åkte sen till Bollnäs vid 9:45, plockade upp Sara på buss-stationen 10:30 och sen åkte vi på Dollar, shoppade lite smått som vanligt innan vi fortsatte till Mobackes. Kikade växter och djur och shoppade lite mera där. Jag är omöjlig på sånt, kan inte gå in på en blomaffär utan att köpa nånting. Denna gång blev det en stor grön växt, en liten grön växt, två blommor, en ljuslykta, två kycklingar på pinne att stoppa i blomjorden samt en geting på pinne.

Efter det for vi på stan och sprang omkring där nåra timmar, shoppade, åt pizza, shoppade ännumera, drack kaffe och sen skjutsade jag henne till bussen.
Fotade såklart en massa under dagen också! Allt finns på Bilddagboken. Dock bara mobilbilder.. Min nya mobil har ju inte kommit ännu. Verkade väldigt oklart när den skulle komma, men snart iaf! Får stå ut tills dess!

Nu ska jag iaf sova, är trött efter dagen, blev heldag som vanligt. Kom hem vid 17:30, fast då till familjen, lämnade av lite saker jag köpt åt dom. Först en timma senare anlände jag hem hit, lastade av allt och tog med mej Linus ner på Ljusne för att hämta hem mat från pizzerian. Har sen packat upp allt, står dock fortfarande grejer kvar på köksbordet, ska ta reda på det imorrn.


Tack Sara för en underbar dag!

image10

Kommentarer
Postat av: sara

Tack detsamma du;) Prutt/Shara

2007-03-23 @ 17:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0