Jag fick error!

Jobbat 08-16:30 idag. Inte fullt upp precis, gick i vågor, ena stunden var det 28 i kö och andra fick vi sitta och väntar länge mellan samtalen.. Pratade massa skit med Sara under tiden vi väntade. Kul att jobba samtidigt för en gångs skull! Men sen jobbar vi olika resten av veckan, jag jobbar kväll tre dagar, 12:30-21 och hon dagar.. Sen är jag ledig fredag-söndag och då jobbar Sara. Lite tråkigt att vi inte har samma pass sådär. Men det får väl gå bra det med.

Lagt upp massa bilder på Bilddagboken ikväll samt plockat här hemma. Ska slänga mej soffan med Linus ett tag nu och se tv innan vi ska sova. Har ju sovmorron imöra jag.. Får se om jag ska sova bort den eller göra nått vettigt av den, inte bestämt mej ännu.


image27
Sara fick error i telefonisystemet och fick tillkalla hjälp från it-supporten..

Kommentarer
Postat av: Shara

Oh my god vilken hållning jag har..xD Jag skyller på Ellos!

2007-05-15 @ 21:23:39
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0