Kär!!

Hejsan hej!
Nu är det dags att sova och jag är glad! Jag har lekt med min nya mobil hela kvällen sen jag kom hem från jobbet vid 22-tiden. Linus hade varit snäll och hämtat ut den åt mej medan jag jobbade. =]
Underbar sak, helt kär! I love it!! Helt klart värt pengarna! Ska leka mera imorrn och slänga över massa musik, köpte ju till ett stort minneskort så jag får plats med bilder och musik.
Hmm, det följde med ett kort på 128 Mb, ingenting det ju! Så jag slog till å köpte mej ett 2Gb-kort istället. När man ändå slösar pengar så varför inte slå på stort!? ;]

I övrigt idag då? Tja, sovmorron, surfa och hasa omkring här hemma på förmiddan. Kom sen på i sista sekund att jag var promenadsugen så tog en tur på 45 minuter innan jag skulle fara å jobba. Sista promenaden med gamla mobilen, ska antagligen sälja den till Sara..
Jobbet gick väl bra, lite halvdött vissa stunder men kvällen är ju alltid säker på massa samtal. Ändå var det bara 3 i kö kl 21 då jag stängde ner och gick hem. Skönt att inte behöva sitta kvar.
Nu väntar jobba imorrn och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag! Härligt! :]

Go'natt!

image29

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul att du fått den nya telen nu:)

2007-05-17 @ 17:24:35
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0