Ledig dag..

Yes idag har jag varit ledig, haft en riktig slappardag eftersom jag inte varit så pigg. Lite seg med huvudvärk och varit trött. Opigg helt enkelt, har gått i mina pyjamasbyxor heeela dagen, underbart!
Pappsen skickade mej ett sms runt 15 å frågade när jag slutade för dagen så fick ringa upp honom och tala om att jag var ledig och bara nåra minuter senare kom han förbi för att låna datorn. Han blev kvar i tre timmar så vi hann både laga och äta middag under tiden han var här. De hade fått ny stereo på jobbet så han skulle bränna lite skivor och sen bara surfa runt lite. Han har ju ingen dator kvar där hemma nu eftersom brorsan tog med sig sin vid flytten. Räknar inte med pappas gamla datorn från 98 då den verklilgen är uråldrig.. :P

Fixat Bilddagboken idag -äntligen! Slängde upp bilder från Skokloster, dock långt ifrån alla.
http://hockeylinda.bilddagboken.se/

Nu blir det sova iaf, ska jobba imorrn 8-14:30 och sen far jag direkt till stan för att agera frisör åt lillebror. Han vill vara fin till vi ska på dop på lördag.
Go'natt!

image40
Skokloster 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0