Mamma-dag..

Jobbat idag, kom hem för en timma sen drygt.. 13:30-20 på schemat, ringde på stadigt men tyckte inte jag fick mycket gjort, fick mest dryga kunder som skulle krångla en massa.
Hade mysig sovmorron idag, sov länge och myste en massa innan vi fikade frukost och sen for bort till familjen för att uppvakta mammsen på mors dag. Bjöds på kaffe och onyttigheter där innan vi sen blev tvungna att avvika för att jag skulle iväg och jobba, skjutsade hem Linus och åkte sen direkt till jobbet.

Lite tråkigt att man inte hunnit nånting här hemma i helgen men skönt ändå.. Får se om jag får tid att fixa till Bilddagboken imorrn kanske. Jobbar morron då..
Då ska jag även ha förhör med Sara som "sovit över" hos mej i helgen... Eller sov hon på hotell med en karl hon träffat på nätet!?... Hoppas ni hade det trevligt sötnos! ;]

Nu ska jag sova iaf.. Ses imöra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0