MorrnMorrn-dejt!!

Segt på jobbet idag, på dan var det helt lugnt, började 12:30 och ända fram till 19-tiden var det väldigt lugnt och sen kom den en jäkla anstormning. Klockan 21 när vi skulle stänga ner och gå hem satt det nästan 30 pers i kö.. Så det var bara att sitta kvar och beta av.. Jag gjorde inte så mycket iofs, satt fast med en kund som gjorde en jättebeställning på 98 artiklar, slutsumman stannade på bara 12 000 kr efter dragen rabatt på 40% på hela beställningen... Tog sin lilla tid att ta den beställningen kan jag tala om!
Så det blev en halvtimmas övertid ikväll, känns onödigt när man knappt jobbade nånting i 6 timmar.. Men men så länge jag får pengar för den tid jag är där klagar jag inte. :]

Annars vart det inte mycket gjort idag, tog mej sovmorron och plockade lite här hemma på förmiddan innan jag for till Bollnäs. Får se vad jag ägnar mej åt imorrn.. Kanske sover då med, behövs lite sånt känner jag.

Dagens bästa höll jag på att glömma! Hur i helvete liksom!?
Jag dejtade MorrnMorrn på en rast på jobbet! =]

I love MorrnMorrn!


image28

Kommentarer
Postat av: Sara på Ellos

MorrnMorrn är MIN! GHAAA! Sno inte min man Linda! ;D

2007-05-16 @ 17:39:46
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0