Snart sov-tajm..

Ännu en kväll som når sitt slut.. Dags att krypa ner i sängen om en liten liten stund, börjar jobbet 08 imorrn.. Så bär av hemifrån 07.. Idag var det 14-20:30 på schemat.. Åkte dock in till Bollnäs till 13:30 för att hämta Sara på stationen.
Tog det bara lugnt på förmiddan, sov länge och plockade här hemma innan jag var ner på caféet och beställde tårtor innan jag åkte upp till Bollnäs.
Det är nu tårthelvetet börjar.. Två kalas denna vecka och sen i juni är det också fullt upp med fem pers mellan 8'e och 17'e.. Dessutom har vi fått bokat in den 2'a juni nu också.. Min farbror och hans sambo ska döpa sin lilla flicka de fick strax innan jul så vi är ditbjudna. Ska bli kul, inte träffat ungen än!

Nåja, nu blir det sova iaf så jag orkar upp imorrn.. Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0