Tortyr och kalas..

Snart dags att sova. Jobb/utbildning väntar imorrn. Uppstigning 05:30 ca, åker väl hemifrån strax före 07 eftersom vi börjar 08. Hoppas dagen går lite fortare än igår, jobbigt med utbildning ju, tar sån tid. Människan som har hand om det är inte bra heller, får ju inte sitta å klicka så mycket i programmet, tycker man lär sig bäst så jag än att hon ska stå längst fram i klassrummet och förklara och visa på sin dator.. Nåja det blir säkert bra i slutändan, verkar inte alltför svårt, det svåraste är väl att lära sig Ellos och La Redoute-katalogerna utantill. :P

Hänt idag då? Sovmorrn med en jäkla massa mys till att börja med, sen bara ta det lugnt, läst en del och ägnat lite tid åt mej själv. Gjort mej lite vårfin med hjälp av tortyr på benen = vaxning.. Stiligt blev det! :] Får se hur länge det håller bara.. Men nu är vinterpälsen borta iaf!

Vid 16-tiden cyklade Linus och jag bort till mormor och morfar där det vankades smörgåstårta, först whiskey och prat innan det vart tårta och öl. Bröd med diverse pålägg serverades till de som inte åt tårta. Sen efterrätt i form av ananaspaj och chokladpaj med glass och grädde, till det kaffe och likör. Självklart vart det grogg emellan också, dock stod jag över det med tanke på att jag ska jobba imorrn, räckte med en öl och ett glas likör till kaffet för min del, vågade inte mer. Dumt om det skulle vara kvar i kroppen till imorrn.
Fotade en hel del, speciellt när min kusin och Linus var ute och smällde smällare och raketer.. Får väl se när tillfälle ges att lägga ut dom.. Kanske imorrnkväll, för nu är jag alldeles för trött för det, läre väl sova nu också..

Natti natti!

..och grattis än en gång till mormor på 63-årsdagen! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0