Work work..

Jobbardag idag.. Fick rycka ut och börja tidigare än tänkt..
Började med att jag sov till runt 08:30 och satte sen gång att röja direkt här hemma, plockat undan en massa, slängt massa skräp, var ut med hela fyra sop-påsar med skräp från alla möjliga hörn! Dessutom en stor papp-påse till tidningsinsamlingen, faan va reklam å skit man får i postlådan, fyller ju en sån stor påse på nolltid! Har dessutom fixat en massa tvätt och disk så att det bara är för Linus att gå loss med dammsugaren och sen torka golven.

Precis när jag skulle till å kliva in i duschen ringde min mobil, chefen somm frågade om jag kunde komma in tidigare och börja jobba, självklart svarade jag ja.. Tog en snabbdusch och gjorde mej klar och drog iväg och kom precis till klockan 12.. Klockan var nån minut i 11 då hon ringde.. Jag hade varken ätit frukost eller lunch.. Så det har varit en seg dag, levt på två bananer, en liten matdosa med chicken nuggets och potatissallad och en jäkla massa kaffe. Kunde inte äta nått då jag klev upp för jag mådde dåligt och hade ont i halsen, hade tänkt ta mej nått innan jag for till Bollnäs men då vart det så stressigt så jag glömde bort det helt.
Så det blev jobba från 12 till 20:30, grymt mycket köer idag, när jag gick satt det 51 pers i kö, gissar på att de som jobbade till 21 fick sitter över rätt länge.. Folk har ringt som galningar nu denna vecka!

Nu blir det sängen, har fikat en kopp the och nybakt bulle som Linus fixat ikväll. Han hade städat badrummet och bakat bullar, underbart! Imorrn skulle han ta den övriga städningen, ville baka innan han städade.
Får se om jag blir utringd imöra med.. Tänkte iaf åka till Bollnäs tidigare och gå på Systemet, läre ha lite vin till på fredag. Både till det ena och det andra... Eller hur Sara!? ;]

Kom förresten på nu när jag satt mej vid datorn att jag inte har rört den idag.. Skulle ändra mitt tillstånd från Jobbar till närvarande, men såg då att det stod Söööver.. Men nej, jag har inte sovit hela dan! ;P
Hade så mycket annat för mej i morse att jag aldrig hann med nånting. Såg först för en stund sen att Ulrika hade skrivit hallå i morse.. Sorry gumman, kollade aldrig datorn, men iaf: Hej! :]

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0