Joorå..

Sen kväll nu, jag borde sova.. Men det gör jag icke.. Inte ännu. :P
Men alldeles strax så, nåra rader här först!

Jobbet går bra, idag var det till att sitta i telefon.. Hade nån sorts föreläsning av nå kostymsnubbar från Stockholm på förmiddagen om The Tele2 Way.. Som tack för att vi lyssnade fick vi biobiljetter.. :] Sen var det alltså prata i telefon som gällde, även innan.. Vi satt två och två och det gick väl rätt hyfsat måste jag säga.. Speciellt med tanke på att vi bara varit in i ett av huvudsystemen en gång.. Blev till att fråga många gånger kan jag ju säga!

Kvällen har mestadels varit lugn, jag tog en tur till föräldrarna och plockade upp en matdosa som mamma fått över från igår, blir bra till jobbet på onsdag! Imorrn ska vi äta ute hade vi tänkt vi som går utbildningen på 9 tjejer.. Ska bli trevligt!
Annars har jag haft filmkväll för mej själv här hemma.. I Guds namn blev det.. Beck såklart! Mycket bra! Så jäkla synd bara att det var sista filmen. Vill ha mera Gunvald!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0