Efter igen..

Jahapp.. Då var jag efter igen då.. Men det blir så när man jobbar en massa och inte har tid att sitta framför datorn nånting. Får väl köra lite korta sammandrag av senaste veckan..

Fredag 7/9: Möte på AF på morron och sen våldgästade jag brorsan. Agerade frisör åt honom och åt lunch där innan jag for till jobbet för ett underbart pass.. 16-20:30.

Lördag 8/9: Tog tåget till Gävle med Maria. Groggkväll och utgång på schemat. Förfest hemms hos Maria i hennes lägenhet innan vi begav oss till bowlinghallen för att möta upp tre killar och agera hejaklack åt dom.. Skulle ha spelat men vi kom så sent.. Gick sen hem igen och groggade, åt Polly och såg film innan vi sen gav oss ut på krogen, Heartbreak.. Trevligt! Skulle sen försöka få tag på killarna igen för att träffa dom men fick inte tag på dom.. :[
Så vi gick hem och såg mera film istället.

Söndag 9/9: Mår bra, ont i nacken dock efter tutt-upphängningen från igår.. Tåget hem till Ljusne igen.

Måndag 10/9: Bara jobba i princip..12-20:30..

Tisdag 11/9: Jobba 9-18.. Hälsa på familjen en sväng, låna släpvagn för att hämta lite skräp hos en arbetskamrat till Linus.

Onsdag 12/9: Anställningsintervju. Gick väl bra antar jag. De verkade nöjda iallafall, men man vet ju aldrig. Många som var där på intervju så lär väl bli tufft. Inväntar besked. Håll tummarna! Sen jobba ännu en menlös kväll, 16:30-20:30..


image83
Maria och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0