Ledighet..

Klarat av tre dagar på nya jobbet nu.. Känns bra, antar jag.. Inte hunnit å känna på det så mycket ännu.. Utbildning för fullt, ett antal nya system att lära sig. Känner igen mej från Anthills olika system, allt är precis lika logiskt... :P Alltså inte ett skit som stämmer.. Men det ska nog gå bra. Idag var första dagen vi fick kika på systemet, har medlyssnat både igår och idag och det klarnar mer och mer. Så efter dessa 6 veckors utbildning tror jag nog att vi ska klara av det.
Nu väntar lite ledighet för min del.. Begravning av svärfar på fredag så vi far ner till Västkusten tidigt imorrnbitti. Hade tänkt åkt idag från början men det hade blivit på tok försent eftersom jag slutar 17.. Inte så kul att ha 8 timmars körning framför sig då, bättre att åka tidigt imorrn istället.

Dags att sova nu. Kanske finns möjlighet att jag kikar in nerifrån södern.. Vi får se! Ha det bra!


image86
Nytt jobb innebär att både jag och 740'in har fått nya kompisar.. Bl a en V40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0