Lämnat Ljusne..

Ja det har jag gjort nu sen snart två veckor tillbaks.. Tanken var att jag skulle flytta hem till en vän tills jag hittat egen lägenhet, men jag är fortfarande kvar här.. Det tittade in en massa känslor så det blev som det blev.. :]
Så nu är jag sambo med Lego i en stor trea i Stugsund, varannan vecka finns även Samuel, Legos son på snart 4 år, på plats.
Idag är de två i Bollnäs på dop för Legos systers barn.. Själv ska jag ta mej i kragen och åka hem och möta mor och far för att fika och prata om allt som varit.. De har nog kanske inte riktigt förstått vad som hänt.. Eller inte hänt.. De hoppas att det ska bli bra mellan Linus och mej. Men vi har vuxit ifrån varann helt enkelt. Vi är fortfarande mycket bra vänner och vi träffs då och då. Det känns väldigt bra allting just nu. Vill bara tala om det.

Har en del framför mej nu som att flytta mina grejer, fixa med lånet på huset osv.. Igår gjorde vi klart med 740'in iaf, står nu skriven på mej precis som Sötnosen gjort tidigare. Orkar inte krångla med nå papper på pappas gamla 245'a som står i delar i garaget, den kan stå på mej tills den skrotas.. Så Linus får behålla den svarta 245'an och den nyinköpta 945'an.   

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka ut till Ljusne för att träffa föräldrarna och sen även Linus, lovade att klippa håret på honom idag när han slutat jobbet. Kvällen har jag inga planer alls för än så länge, Strömmingsleken här i stan nu ju så jag antar att det kanske blir en sväng ner på city och kolla in alla folk och fulla fjortisar och karuseller.. Tyvärr har jag inte nå vänner som gillar karuseller som vill sällskapa mej.. Skit också. Jag som älskar karuseller, men tråkigt att åka ensam.

Ska bli bättre på att uppdatera bloggen och även Bilddagboken. Har inte haft nån dator nu senaste veckorna eftersom jag haft den i Ljusne, men hämtade hit den till Stugsund i förrgår efter att Legos ex hade flyttat ut sina grejer. Bara det har varit en rejäl härva med bråk och tjafs om allt från värmeljus till spritflaskor... För mer info om det, läs gärna Legos blogg  http://www.garaget.org/TheRefunder/blog


Duschen och Ljusne nästa! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0