Sjuker...

Mmm, inge pigg alls.. Varit hemma från jobbet i 2,5 dagar nu, blir nog hemma imorrn också som det ser ut, febern vill inte ge sig.
Fick troligtvis hjärnskakning i söndagskväll när vi lastade släpvagnen full med skräp för att köra till Långtå på måndagmorron.. Sprang nämligen in i en av takstolparna på den täckta släpvagnen med huvet.. Illa.. Sen dess har huvudvärk, yrsel, illamående och feber inte velat lämna min kropp. :[
Just nu sitter jag i soffan med den bärbara datorn och Lego drog till Edsbyn med en vän för att spana billjud, jag orkade dock inte följa med. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag sitter i soffan nu är första gången jag är upp och rör mej sen jag blev sjuk.. Utöver toabesök såklart. Jag har fått både frukost och mat serverat i sängen men i stort sett har jag bara levt på vatten och Alvedon.

Ska nog ta och förflytta mej till den stationära datorn nu och lägga upp lite bilder på Bilddagboken. Ligger ju lite efter.. Först hade jag inte datorn här och sen nu senaste dagarna lyckades Lego få in nå skit på den så allt blev svart.. Men nu ska den fungera igen.

På återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0