Klart!

Såja, nu är väl alla förberedelser klar i stort sett inför flickornas ankomst. De kommer nog närsomhelst..

Linus torkar golven nere just nu och sen ska det vara klart. Han fick dammsuga och torka golven nere efter att jag gjort allt förarbete samt tagit övervåningen själv. Hans arbete ute tog nästan hela dagen.. Men även jag hann ut och dona lite, har planterat om nåra blommor som sitter i krukorna nedanför trappen. De som satt där började bli lite hängiga och jag hade nya som väntade i sin små inköpsplastkrukor så jag planterade dom nu.

Nu ska jag skriva en liten inköpslista till Linus som ska få fara iväg på affär'n och inhandla det sista inför ikväll.
Försvinner ner och donar lite i väntan på tjejerna.

Ha det bra - det ska vi ha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0