Sjuk..

Fortsättning på föregående inlägg!? Vaknade å mådde skit imorse; huvudvärk, ont i halsen, lät som en kråka och alldeles varm i hela kroppen.. Gick till jobbet ändå, tryckte i mej två huvudvärkstabletter och tänkte att jag blir nog bra.. Jovisst.. Brukar ju äta frukost på jobbet innan jag börjar, fick i mej en halv macka och totalt tog det 1 timma och 45 minuter att få i mej frukosten.. Inte bra, jag som aldrig annars har problem att få i mej mat på morron. Höll ut fram till 11:30 då jag skulle gå på lunch, då åkte jag hem för dagen istället. Åt lite lunch hemma med pojkarna som var hemma, (Samuel ligger ju sjuk i massa feber och hosta så Lego fick vara hemma med honom) sen tvärslocknade jag i soffan och sov i x antal timmar, när jag vaknade hade det nästan blivit mörkt ute.. Blir hemma imorrn med känns det som just nu, inte blivit nå bättre. :[

Var hit folk och tittade på lägenheten ikväll också.. Får väl se om de ska ha den.. Apropå det, hade nya hyresvärden på besök i fredags och skrev då på hyreskontraktet för huset. Känns bra!
En annan positiv grej med fredagen var att mina nya glasögon väntade på mej i brevlådan när vi kom hem från jobbet.
Helgen var bara lugn eftersom vi fick hit en sjuk Samuel i fredags.. Inne å slappade, surfade, läste böcker, såg tv och sånt..


Nya glasögonen..


Nu blir det en kopp kaffe och sedan en dusch innan jag kryper ner i sängen. Får se hur man mår imorrn. Pratade med mammsen på msn tidigare som undrade om jag skulle med och spana in bokrean imorrn men vi får se.. Mår ju inte världbäst som sagt.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas det går bättre på nya stället motför de tidigare hyresgästerna, hörde ju som sagt en del nasty saker me det där huset =/

Det var ju lite därför de ville flytta åxå......

2009-02-24 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0